Meillä on vihdoin perhepotretti! Kartonkia, mustaa paperia, sakset, tulostetut valokuvat, eyelettejä, rautalankaa. Tadaa!
Iloista tiistai-iltaa!
Anni
Lento
-
Neuloin ensimmäisen Lento-paitana, koska mä voin. 😀 En siis osaa sanoa
miksi, mutta neuloin nyt kuitenkin. Ohje on Jonna Helinin ja se on suosittu
yksinke...
4 päivää sitten
Mahtava idea =)
VastaaPoistaHihii! Ihanat te!
VastaaPoistaMiten sait profiilit aikaan?
VastaaPoistaOtin valokuvat sivuprofiilista ja tulostin. Kiinnitin mustan paperin kuvapaperin alle ja leikkasin profiilia pitkin. Jos haluaa apuja profiiliin, ihan vaikkapa wordissä on taustanpoistotyökalu.
PoistaVoi miten kiva! Loistava idea!
VastaaPoistaKiitti, kiitti :)
VastaaPoista