OHJEET

OHJEET
OHJEET

OMPELEMINEN

OMPELEMINEN
OMPELEMINEN

NEULOMINEN

NEULOMINEN
NEULOMINEN

Marmorikuulatuunausta

Taisin aiemmin jo mainita Pinterest-innostuksestani! Olen koukussa. Koukkua lisää vielä se, että puhelimestanikin löytyy Pinterest-ohjelma, jolla pysyn ajan hermolla. Mutta innostuksessakin on huono puolensa. Se ideoiden määrä. Minua on siunattu mielikuvituksekkaalla ja idearikkaalla mielellä. Kun siihen iskee yhden Pinterestin päälle, niin välillä täytyy oikeasti työntää pää jääkaappiin aivojen ylikuumenemisen estämiseksi. Törmäsinkin Pinterestissä "mietelauseeseen":

STOP PINNING, START DOING!

Tajusin, että eihän siitä mitään tule, jos vain pinnailen koko ajan ja mietin, mitä pitäisi tehdä, kunhan olen tehnyt sen ja sen toisen ja sen ja sen ja sen miljoonannen jutun. Kun kotiuduimme hetkeksi mökkiraksalta, päätin ruveta tuumasta (tai pinneistä) toimeen. Yksi kerrallaan ja suuren innostuksen voimin luovuuden äärille. Aiemman postauksen pullokynttilänjalat olivat ensimmäinen valmistunut, tässä toinen.


Tuunasin marmorikuulia. Vallan helppoa:

1. Lämmitä uuni 250 (celsius)-asteeseen
2. Laita kuulat uuniin 20 minuutiksi. Muffini-vuoassa kuulat pysyvät kurissa.
3. Kaada kulhot kylmään veteen. Kuulat ripsahtavat näteille säröille.


Kuulilla voi kukin sitten tehdä mitä lystää. Minä sujautin korutapin helmihatusta läpi, väänsin päähän silmukan ja liimasin helmihatun kuulaan. Saa nähdä, kuinka hyvin koruliima pysyy liukkaassa kuulassa. 

Sitten seuraavan projektin kimppuun!

Leppoisaa heinäkuista viikkoa!

Anni

3 kommenttia

  1. Tiedän mistä puhut :DD Hienoja koruja!

    VastaaPoista
  2. Voi! Mä myös niin tiedän tuon Pinterestin inspiroivuuden ja toisaalta tuskaisuuden. Pinnailla voi loputtomiin! Välillä lähtee hakemaan jotain ´mä ihan varmaan pinnasin sen..´ juttua ja jumittaa taas kuinka pitkäksi aikaa. Mutta on sillä hyvätkin puolet; loistavia ideoita, sit vielä kun sais tehtyä edes puolet niistä... ;) Ihana koru!

    VastaaPoista
  3. mä vasta harkitsen pinterestiin liittymistä, kunhan elämältäni kerkeän... täytyy pitää tämä ennakkovaroitus siis jo mielessä. :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa - kiitos!

Sisällön tarjoaa Blogger.