Kuukauden päästä ollaan jo Tapaninpäivässä, toisen joulukalenteriluukun aika siis (tämä mun joulunodotus paistaa niin kilometrin päähän). Näpsäkät joulupallot syntyvät tällä ohjeella. Itse toteutin tämän myös viidesluokkalaisilla oppilaillani ja he tykkäsivät siitä kovasti, joskin tulos oli hiukan värikkäämpi kuin omat tyylikkäät aka aneemiset palloni. Samalla harjoittelimme harpin käyttöä, monta kärpästä yhdellä iskulla siis. Helppoa ja näyttävää!
Joulujoulu, tule jo. Tule edes joulukuu!
Anni
Kesäverstaan virtuaaliset avoimet ovet
-
Koska käsityömestari-opinnoissa on vuorossa näyttö, johon täytyy muun
muassa jollakin tapaa osoittaa oma osaaminen piirtäen, piirros-, valokuva-,
video-, ä...
16 tuntia sitten

Tosi kauniita! Onko kaikkien ympyröiden koko sama?
VastaaPoistaKyllä vain! Jos tekee isomman keskusympyrän, tulee vähän toisen näköisiä eli ei sekään väärin ole.
PoistaOi, nää on kivoja. Kiitos vinkistä!
VastaaPoistaAivan ihania ja heti meni kokeiluun. Tosi nopeitakin tehdä. Kiitos vinkistä. :)
VastaaPoista