Tein huipun musta-valkoraidallisen raglanhihaisen villatakin Dropsin Fabel-langasta (ohje). Puin sen päälle ja yritin ottaa kuvaa, ei ollut niin helppoa. No saatte kuvakavalkaadin, jossa villatakki vilahtelee, muodostakaa käsitys siitä.
Kuvissa vilahtelee myös uuden tuoksuinen mökkimme, siitä postailen tarkemmin vielä varmasti monta kertaa.
Minulle tämä sunnuntai on ollut rentouttavin pitkiin aikoihin. Toivottavasti teillekin!
Anni
Lento
-
Neuloin ensimmäisen Lento-paitana, koska mä voin. 😀 En siis osaa sanoa
miksi, mutta neuloin nyt kuitenkin. Ohje on Jonna Helinin ja se on suosittu
yksinke...
2 päivää sitten

Oikein kuvaava kuvakavalkadi, vastaa hyvin todellisuutta :D Onnea uudesta mökistä!
VastaaPoistaKiitos!
PoistaSöötti takki ja vielä söötimpi malli! Ihanat saparot! Taaperon kuvaaminen ON vaikeaa...
VastaaPoistaKiitos. Niin on. Enemmän löytyy noita vauhtiviivakuvia kuin niitä onnistuneita..
Poista